Monday, November 22, 2010

Dup dap dup dap..berdebar-debar jantungku..

Hello blog..da bersawang da blog ni yerk..sorry la blog..aku sibuk la..study utk SPM la katekannnnn..SPM start eck iaitu 23/11/2010. Nervous?of coz la..

Malam ni malam sehari sebelum exam besar dlm hidup remaja yg lahir pada tahun 1993. Nervous tu ada jgk.. Tapi aku still boley tenangkan hati.. Alhamdulillah.. Eck aku akan cuba buat yg terbaik.. Akan ku tulis jawapan yg betul hingga ke titisan dakwat terakhir.. Ceyyyyhhhh.. Ayt x bley blah an..

Eck exam subjek BM 1 pukul 8.00 - 10.45 pagi.. BM 2 pulak pukul 2.00 hingga 4.30 ptg.. Uhuk-uhuk.. Lame sungguh nk menunggu paper 2 kan..nasib baik la rumah dekat dengan skola.. So boley la balik kjup..eheheh..

Actly saje je nx menulis kat sini.. Asyik menghadap buku jer.. Kite rilex ar jap an..aku doakan teman-teman seperjuangan boley jawab exam dgn tenang eck.. Buat sehabis baik.. And semoga apa yg kite ulang kaji selama ni kekal kat otak, kalau bernasib baik kuar la apa yg kite stdy slme ni kannn..

Last but not least, aku nak mintak maaf kat sape-sape je yg rse-rsenyer pnh aku buat salah kat dia..  Ampun maaf dipinta.. Wahhh, cam nak raye la plak.. Ahahaha.. Tolong doakan kejayaan aku..tolong doakan aku boley jawab exam dengan baik.. Akan ku cuba membuat yg terbaik.. Lepas berusaha, kita kena tawakal kan.. So aku da berusaha.. Mencuba selagi terdaya.. Keputusannya nanti akan ku terima dengan lapang dada.. Berharap keputusannya baik la kan.. Amiiinnnn..