Tuesday, November 2, 2010

hatiku senang sekali..

today aku,mak and abg nd pegi shopping kt ecm..klu namenya fomfuan mmg cnfm la happy ble dpt shopping an..my mom adalah orang yang paling aku sayang,best friend aku and dy teman yg pling best klu ajk shopping..sbb?sbb ape jeee yg aku nx mesti dapat klu shopping ngn mak..hehe..tq mak..saaaaayg mak sgt2!hatiku menyanyi gumbira ble ak tunjuk kt mak yg ak berkenan,tny mak lawa ke tak?then ble mak ckp lawa..itu cnfm aku dpt..hehehe..

mak & abah..atie syg mak & abah sgt2..time atie belum keje ni atie nak ape2 je sume mak & abah bagi..atie JANJI nnt klu atie da ada duit sendiri atie akan tunaikan ape je yg mak & abah nak..atie tahu mak & abah syg atie sgt2..apa yg atie mintak selalu abah & mak penuhi..jrg sgt2 permintaan atie ditolak..klu ank owg laen mesti parents dyowg takkn sanggup buat cm ni kat ank2 dyowg..

atie bersyukur sgt dilahirkan dr keluarga kita..alhamdulillah atie dpt keluarga yg memberi sokongan 100%,memahami,and yang penting kasih sayang yang atie dapat x pernah terkurang sikit pun..mak & abah jgn risau taw..nnt klu mak & abah dah tua atie JANJI akn jage mak & abah sebaik2nya smpai ke hembusan terakhir..atie nx jadi ank yg solehah..arwah nenek & atuk mak & abah jage dyowg sebaik2nya..mcm tu jgk atie akan buat..JANJI!!1 hari nnt klu atie kawin sklipun mak & abah jgn risau kasih sayang atie trhdap mak & abah takkn brubah walaupun atie da ada keluarga sendiri nnt..takde sape2 pun bley bgi atie kasih sayang mcm mak & abah bagi.. love u all so sooooo much..muahx3! <3