Tuesday, November 23, 2010

Puan Haniza, i love u so much..

Skrg ni baru sampai rumah.. Balik sekejup coz pagi tadi exam BM paper 1.. Nanti pukul 2 exam BM 2 pulak..

Alhamdulillah.. Aku boley jawab dengan baik untuk BM 1 tadi.. Bhgian A jwp soalan cara-cara menjalani kehidupan sihat.. Bhgian B pulak aku jawap soalan no. 2 iaitu tanggungjawab anak-anak terhadap ibu bapa.. Aku rasa aku buat sehabis baik and karangan aku tadi adalah karangan terbaik penah aku buat sepanjang tahun ni kot..

Ya, allah..kau berilah keputusan yg baik untukku.. Aku telah mencuba yang terbaik.. Semoga pemeriksa nampak apa yang cuba aku sampaikan and dia bagi markah tinggi.. Amiiiiinnnn ya rabbal alaminnnnn..

Tadi lepas keluar dewan, aku and miera pegi amik beg.. Then kteowg org paling awl skli turun.. Bila turun je tangga, kteorg nmpk Puan Haniza iaitu ckgu BM kteowg.. Aku and miera pun terus jerit cikguuuuuuuuuuuuuuu.. Cikgu pun depangkan tangan dia, kteowg terus hug ckgu kuat-kuat..hug sambil jerit-jerit ckp boley buat.. Ckgu tersenyum penuh kegembiraan.. Takkan lupa muka ckgu td waktu kteowg jerit nx hug dia.. Muka penuh kegembiraan and harapan.. :))

Semoga apa yg aku buat tadi mendapat perhatian pemeriksa.. Nx A utk BM!! Tak kireeeee..ahahaha..