Monday, September 12, 2011

Fasa baru dalam hidup..

Hello guys.. Sorry lama menyepi.. Malam ni nak share sikit perasaan aku.. Esok akan bermula satu fasa baru dlm kehidupanku.. Esok aku kena daftar kat uniten muadzam.. Pejam celik pejam celik sekejap je masa berlalu.. Tup tup dah nak masuk universiti.. 

Perasaan aku malam ni? Exsited, sedih, takut semua ada.. Tapi yg penting sedih tu mmg sedih la kan.. Aku ni mane la penah berpisah ngan family.. Ni first time kot.. Tu yg feeling ngader sikit tu.. Hahahaha..

So esok keluarga aku semua kecuali along and abg hengky's family je yg tak dapat hantar aku.. Yang lain sume insyaallah ada.. Esok bertolak dari kuantan pukul 6.00 pagi.. Sbb registiration start pukul 8.30 until 10.30 pagi.. Wuwuwuwu.. Wish me luck okeyh..

Dulu kan aku ada maid.. Skrg maid aku dah tak ada.. Mak pulak sejak2 aku nak pegi ni asyik sakit kaki.. Aku risau sgt nnt siapa nak tolong mak buat keje rumah? Benda ni sebenarnya yg buat aku berat hati nak tinggal rumah.. Lagi pun aku ngan mak memang rapat gile selama ni.. Dialah mak.. Dialah bestfriend.. Dialah segala-galanya.. So bila nak berpisah ni rasa dia lainnnnn sangat! :'(