Thursday, February 17, 2011

Sugar daddy..

Tadi ada la pelanggan masuk.. 2 org perempuan dlm 40-an and 2 org budak..Aku and mmber sama kerja pun layan la kan mcm biasa.. Dia cari baju kurung utk budak.. Dah dapat yg berkenan.. Dyorg pun pusing-pusing tengok lagi kot-kot ada yg berkenan..

Dah try.. Cabut.. Then try lagi yg lain.. Tapi tak de saiz utk badan dia.. So dia beli baju kurung budak je la.. Time dia nak bayar tu dia ternampak la gelang aku.. Aku pakai gelang white gold.. Gelang yg satu-satu tu.. Tapi aku pakai 5 biji..

Then akak sorg tu cakap "eyh, cantiknya gelang dia.." akak yg sorg lagi tu cam buat muka je la smbil tengok gelang aku.. Then akak yg mula-mula tu tanya berapa harga gelang ni satu sambil belek-belek tangan aku..

Aku jawab la gelang ni whitegold.. Sebiji dlm Rm 800++ then dia kira.. "Rm 800??? Mahalnya! Awk pkai 5 jadinya RM 4k la eyh.. Aku senyum je la kan.. Pastu akak tu tanya lagi.. "suami bagi eyh? Ke blum kawen?" aku jawab la belum kawen..

Lepas tu akak tu ckp kt mmbr dia.. Hurm.. Belum kawenn.. Mesti ada ehem-ehem yg tolong belikan (maksudnya sugar daddy la) dlm nada sinis and muka cam mintak pelempang kan..

Rupa-rupanye dia pun pkai whitegold jgk.. Tapi dia punya yg murah je kot sebab mmber dia kata "gelang dia lagi mahal dari gelang u taw" maksudnya gelang dia murah la tu.. Hahahah.. Sbb aku muda.. Aku pakai gelang lagi mahal dari kau then kau cop aku ada sugar daddy la? Fuckoff!

Sial la org-org camni kan.. Apa kau pikir aku muda paztu keje kat butik je.. So aku tak berduit la?? Kau pikir aku dapat pakai gelang mahal sebab ada sugar daddy?? Nonsense! Korang ni mmg la.. Umur je da tua.. Tapi otak letak kat tapak kaki.. Bagus la tu.. Meh aku tolong pijakkan lagi bagi korg lagi "cerdik".. Nak? Vavi la kan ckp aku ada sugar daddy!