Saturday, February 19, 2011

Kesakitan..

Hari ni sepatutnya aku ikut mak and abah gi KL.. Sbb nak beli barang-barang utk butik.. Stok baru da tak ada.. So kena la beli kat pembekalnya kan.. Tapi sekarang ni aku masih terbareng atas katil..

Malam semalam ok je lagi.. Lepas balik kerja pun ok lagi.. Sekali pagi tadi time mak bangunkan aku soh mandi sbb nak gi KL.. Aku rasa cam badan aku lemah gila.. Cam tak larat nak bangun.. Pinggang pulak rase sakit yg amat.. Perut tak yah cakap la kan sakitnya camne.. Mmg mengalir jgk la airmata menahan sakit..

Kat application iphone aku ni.. Aku ada install satu application namanyer period tracker.. App ni mcm calendar utk tanda bila kita period, apa emosi kita waktu period and symptoms waktu period like cramp, acne, backaches, flow and tender breasts and mcm-lagi la.. Lepas tu dia tlg kita kirakan bila period yg akan dtg.. Lepas aku period bulan lepas.. Hari ni aku da lewat 2 hari.. So mmg sah la ni aku kena periodpain.. 

Serius aku cakap, ni la periodpain paling seksa aku penah rasa.. Sebelum-sebelum ni aku ada jgk kena periodpain.. Tapi tak de la seteruk ni kan.. Sampai aku tak larat langsung nak bangun.. Sebab aku da tak tahan sgt aku pun makan ubt periodpain yg aku mintak dari doktor.. Lepas tu aku bawak tidur.. 

Sekarang da ok sikit la berbanding pagi tadi.. Tapi pinggang and perut still rase sakit sikit.. Hari ni pun aku tak gi kerja.. Tak larat sgt-sgt weyh.. Hope ecok periodpain akan menjauhkan diri dari aku.. Ini bukan calang-calang periodpain yg dtg kat aku hari ni.. 

Readers, tolong doakan aku cepat sembuh.. Ok? Tqvm.. :)