Thursday, December 9, 2010

tension.. :|

Hello Mr.blog.. sorry la yer aku da lame menganaktirikan ko wahai blog.. ahaha.. actually, awi ni nak cite sikit perasaan aku.. today ada paper prinsip perakaunan.. susah giler kauuuuu.. siyez susah.. aku tak tahu la cam ne result aku nanti..aku target pass je okeyh..see, betapa teroknya..ahaha

meh nak story mory sikit..klu korg nak tahu, aku ni dtgnyer dr kalangan keluarga bussiness..so boley dikatakan sume family aku berharap and meletakkan harapan terlalu tinggi supaya 1 ari nnti aku boley jage akaun syarikat kami..dyowg sume berharap lepas ni aku sambung study dalam bidang akaun..

selama ni aku x la rse terok sgt klu buat akaun..buttttt awi ni sumpah susah gler..aku rse cam x de harapan je nx sambung stdy nnt dlm bidang akaun..x pe lh..aku try..klu x boley jgk, aku try amik jurusan ICT kot..aku rse kelebihan aku terletak pada bidang tu, mungkin..tuah ayam nampak dikaki, tuah manusia sape yg tahu kn? amboiiihhhhh, peribahasa okeyhhhhhh..

buat tatapan keluargaku yg tercinta..atie mintak maaf eyh kalau atie da hampakan harapan semua..atie da cuba buat yg terbaik..itu je yg atie mampu..atie mmg nx teruskan perniagaan keluarga kita..syarikat itu akan ku pertahankan selagi termampu..tapi atie nak mintak maaf kalau atie tak dapat smbg stdy dlm bidang akaun..tapi walaupun atie x smbg dlm bidang akaun, atie pasti akan tolong apa yg patut..

buat abah ku syg..abah, maafkan atie eyh..atie tahu abah terlalu berharap satu-satunya anak perempuan abah ni stdy dlm bidang akaun kan..slme ni atie cuba,cuba dan cuba demi abah..seboley-boleynya atie tak nak hampakan harapan abah yg menggunung tu..tapi atie rase akaun bukan pilihan yg baik utk atie.. *tetibe rse sebak* tadi atie dah cuba buat yg terbaik..takutnya lah rase nak tggu result keluar..

prinsip perakaunan, anda betol-betol memberi tekanan yg hebat buat daku!next paper ialah ekonomi asas.. haih, lame giler kot nak tggu paper eko..eko 20 hb nih..lepas tu..kita enjoyyyyyyyyyyyyyyyy..ahaha..org semua da merdeka, kteorg budak akaun nih x abis-abis agi..takpe..sabarrrrrr..tinggal 1 paper je lagi.. :)