Monday, December 27, 2010

harimau malaya membaham garuda.. ngaummmmm!

woit-woit.. sekarang tengah hot bercakap tentang BOLA.. malaysia vs indonesia.. biasa la an.. of coz la hot even 1 rumpun.. for me, aku sokong malaysia.. owh, yeah.. harimau malaya membaham garuda indonesia 3-0 weyh.. giler kentang lenyek.. hebat betul kan pemain malaysia skrg.. kalau dulu asal malaysia main jer mesti terdengar lah suara-suara sumbang like urh..malaysia lembik bla3.. skrg semua dah bukak mata kan..

semalam aku and family aku pergi temerloh sebab ada event syarikat abah.. so kiteorg pun tgk kat umah abg aku yg duduk kat temerloh.. giler ah.. hebat kot.. gol sume cantik jer.. perfect okeyh.. tak sia-sia la aku tengok an smlm.. kalau malaysia kalah, rasa ralat la jgk kan..huhuhu..

mcm semua org tahu.. indonesia dah kalah but banyak bunyi.. biasa lah.. loser mmg bnyk ckp an utk puaskan hati sendiri.. ahaha.. chill..bola je kot.. tapi yg x boley blah org-org indon mmg x boley terima kekalahan kot.. segala caci maki sume dilemparkan.. konon-konon laser menjadi penyebab.. ahaha.. terima la kekalahan tu weyh..

family aku pun tak kurang hebatnya.. asyik cakap pasal bolaaaaaa jer memanjang.. semalam waktu dinner lagi best.. topik utama ialah bola.. hahaha.. memberi impak yg besar betul bola nih.. mudah-mudahan harimau malaya bertahan rabu ni di jakarta.. love malaysia so much! pemain-pemain malaysia terbaik wokk.. congrats atas pencapaiannya..

p/s: fahmi si goalkeeper malaysia hebat wohh.. da la hebat, good looking plak tu.. heheheh..