Wednesday, December 29, 2010

Bekas kekasih..

Kenapa perempuan jelez ek dengan ex suami/bf dyowg? Ke aku je yg sllu rse cm tu? Ahaha.. Tapi an aku tak tahu la knp aku tak bley nk baik kot ngn ex-ex bf aku.. Rase cam semacam jer.. Huhuhu..

Mungkin aku rase camtu sbb dia tu pnh brsama ngn org yg aku syg kot.. Lagi-lagi aku ni couple, then break kjup.. Waktu break tu masing-masing couple dgn org lain.. Akhirnya cinta itu masih utk kami.. Bersatu kembali.. Lagi la aku rase cam x boleh ngn ex-ex nih.. Anti taw! Tolong la.. Lagi-lagi ada sorang ex bf aku yg budak kampung sialpalis tu.. Fuckoff dy smpai bila-bila.. Benci okeyh benci.. Sangat benci!!

wahai lelaki-lelaki di luar sana.. Tolong jgn lakukan perkara ini jika anda sayangkan isteri/gf anda.. Aku percaya, takkan ada sorg pun yg suka.. Kalau dyowg diam, itu tak bermakna dihati merelakan..

a) bercakap tentang ex

Aku sangat-sangat tak suka mende ni.. Even apa-apa sekalipun la.. Seboleh-boleh aku tak nak dengar.. Tolong la yer lelaki, jgn sesekali bercakap tentang ex dihadapan org yg anda kasihi.. Kata-kata anda tentang ex anda tu mungkin menyakitkan hati atau mungkin boleh melukakan hati insan tersayang.. Tapi nasib baik aku dapat bf yg sgt memahami.. So dia dah tahu aku camne..

b) Berhubung dengan ex

Aku kan klu la bf aku buat mnde ni.. Bnde first yg akan terpacul dr mulut aku ialah WTF?? Perlu ke syg oiii nk bermesra-mesra.. Tak perlu la kot.. Itu kan masa silam.. Yang dh lepas tu dah la kan.. Tapi kadang-kadang aku terbuat jgk bnde ni.. Reaksi bf aku? Masam mencuka.. Ahahah.. Sorry syg.. Sy cuba berubah kpd yg lebih baik yer.. :)

c) backup ex

Ini pun aku sangat pantang.. Aku kan tak suka ex bf aku.. So mulut mmg x jage ah kalau cakap psl ex dy.. Mmg cukup pakej sgla caci maki.. Kau nak apa? Semua ada babe.. Kebiasaannya aku suka sindir-sindir bf aku psl ex dia.. Tak suka taw bila bf kita tu diam je like whatever la kau perempuan!yg pnting ex aku baik.. Itu mmg cilaka la kan.. Aku sgt suka kalau aku kutuk ex dia then dia pun tambah asam garam bagi lagi sedap.. Baru aku puas hati! Ahahah.. 

d) simpan barang-barang kenangan

Ni pun perempuan lain aku rase takkan suka.. Bf aku tak buat bnda ni.. So tak tahu nak huraikan camne.. Tp yg psti kalau la terjadi.. Aku mntk bf aku buang.. Apa motif simpan selain dari still syg ex dia tu kan? Bf aku kan, dulu time break kjup tu.. Dia g dating ngn gf br (skrg ex dia la) pakai bj yg aku bagi siotttt.. See! Betapa cintanya dia kat aku sebenarnya.. Ahahah.. Bagus-bagus! I like that..

Okeyh.. Cukup la tu setakat ni tips dari aku yer.. Post ni saje-saje je sbb aku tgh bosan.. Tidak ada kena mengena dgn sesiapa atau bertujuan untuk ditujukan pada sape-sape yer.. Harap maklum..

P/s : saya sangat cintakan bf sy, akif! Semoga cinta kami berakhir hingga ke jinjang pelamin.. Jgn pelamin anganku musnah sudah..