Sunday, October 31, 2010

Hacker!!

stiap rmje skrg sudah smstinya ada facebook kn?begitu juga aku..aku start maen fb ni since form 3 ke form 4 cm tu la..then aku jd addicted..klu x on9 shri mmg x sah..rse cam laennn jer klu x on fb..luckily aku dilahirkan dlm kluarga yg bley dikatakan berada and penuh kasih syg..so one day last year abah belikan aku iphone 3G S..waktu tu pnya la happy..

aku pun cam bangga giler ble dpt pkai iphone coz bkn sume owg mmpu bli iphone..iphone sje da mhl then byrn per month ntok line tenet pn da brpe an..so aku paham la knp dikalangan mmbr2 x de yg pkai iphone..klu ada pn mesti yg cikai (read tiruan)pnya..bila aku da pkai iphone rse bangga la coz bg aku owg yg pkai iphone ni ialah owg yg mngikuti gadget2 terbaru di psrn dan sudh smstinya la vouge,vass the boommm an..huhu..mula cm leceh gak coz kn iphone bnyk application..dah bnyk application pas2 kne update plak..haih,sabooo jer la..tapi aku suka n syg sgt kt iphone aku ni..internet di hujung jari gitchuuu!aww,gedikny!hahah..

ok..berbalik kpd crte asal..aku kan mmg jarang on9 fb kat pc coz ak sll on9 gne iphone jer..kbiasaannya iphone akn gtaw kita ad apa2 kat fb like comments,new msg,ade owg add etc mcm msj msuk tp berbeza sound and dy akn tulis la ap cmnt sume2 tu..since 3 days ago aku x dpt notifacion taw..igtkn sbb my bf bkak sbb dy sowg jer yg tahu pswd aku..rupe2nya dy ckp dy x bkak..

aku da plik da kt situ..ditambah plak ble ttbe kt profile aku ada application mcm quiz2 tu sdgkn aku x pnh buat pn quiz tu..aku pn bia je la dulu an..tapi dah syak da ni ada org hack..skli smlm aku x dpt notication lagi..dlm jngke mse ak x dpt notification tu ada lagi application cam quiz kt profile..so aku rse mmg sah da la fb ak kne hack..tindakan aku?cpt2 tkr pswd and dlte gambar2 yg x pntg..huhu..takot wooo..owg skrg bkn bley maen2..skli dy wat dajjal bley ancor idop aku..


p/s : to the hacker..tlg la..ko x de kje laen ke ha slaen nx hack owg?pegi wt acnt sndrk laaaa!!haramjadah btol!da la hack aku pnya acnt!!argh,bengang je rse..